Laatste etappe

16 juni 2017 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

vanmorgen om een uur of negen vertrokken. En het was weer heet. De voorspelling was voor vandaag 109graden, voor zaterdag 110 en voor zondag 111. Echt veeeeel te heet. Vandaag gaan we naar Santa Monica, Californië. Daar zijn de temperaturen een stuk beter voor mij, zo rond de 75 graden, dat is ongeveer 24C.

Al snel blijkt dat het druk is op de weg. De drukste etappe tot nu toe. Veel vrachtverkeer, files, waar komen al die mensen vandaan. Dit blijft de hele weg zo. We tikken ook nog de 105 graden aan. Gelukkig hebben we airco, anders ga je kapot.

Onderweg komen we al heel vroeg borden tegen van Peggy Sue's Diner. Snel op internet opgezocht en dit blijkt een diner te zijn die in de jaren 50 is gestart. Veel bekende filmsterren en andere bekenden wisten hun weg naar deze diner te vinden. Films werden er opgenomen, geschiedenis dus! De serveersters liepen rondin zoet gekleurde outfits, een zelfs met haren op de rol zoals hetdestijds de mode was. Prachtig! We hebben er heerlijk gegeten. Weer in de auto om de helse rit af te maken. Uiteindelijk komen we om een uur of half vijf aan in Santa Monica aan. De laatste etappe zit er op! Maar de laatste dag nog niet!

Koffers, allemaal, en alle andere zooi in het hotel. Dit zoeken we morgenavond allemaal wel uit, we zullen moeten overpakken. (Te veel troep....). Eerst op pad voor een welverdiend biertje en wat eten!