De laatste dag!

17 juni 2017 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

vandaag de laatste dag van een onvergetelijke reis naar de USA. Waar we ook waren en wat we ook hebben gedaan en gezien, het was een prachtige reis. Maar vandaag is echt de laatste dag aangebroken. Eerst ontbijten, uit ontbijten moet ik zeggen, want we hadden geen brood etc. meer. We hadden ook geen zin meer om dit in te gaan slaan, dus, uit ontbijten. Na het ontbijt met de bus downtown. We hebben nog een voucher voor het gebruik van twee fietsen voor de hele dag. Op naar het verhuurcentrum. Fietsen opgehaald en rijden maar. Naar het strand en fietsen over de boulevard. De pier van Santa Monica, Venice beach, muscle beach en alles wat we tegenkomen. Prachtig! Na een heel stuk te hebben afgelegd, lunch bij een strandtent. En weer verder! Natuurlijk hadden we veel te kort tijd, dus zijn we er gewoonweg niet aan toegekomen om naar down town LA te gaan. Ook de Hollywood hills waren te ver weg voor de tijd die we hadden. Met de auto was geen optie, de hele dag heeft het verkeer vastgestaan I.v.m. Het mooie weer. Alle wegen waren overvol. Maar van alles wat we hebben gezien, hebben we genoten!

Met de fiets het winkelgedeelte nog ingegaan, winkeltjes kijken, biertje drinken en daarna nog een stukje fietsen. Om half zeven de fietsen weer teruggebracht, ter afsluiting nog een biertje met veeeeel te hete kipwings er ik en daarna terug naar het hotel.

Reisverslag maken, koffers pakken etc. Etc.

Ik hoop dat iedereen heeft genoten van de verslagen. Voor ons was het wel zo makkelijk om iedereen op deze manier een beetje "mee te laten reizen". Foto's zijn bij ons te bezichtigen! Wij hebben in ieder geval genoten, op naar de volgende uitdaging!

1. Saskia:
    18 juni 2017
    Hebben heerlijk meegenoten! Goede reis naar huis en nog lang nagenieten!!!
    Dikke kus, Saskia en Gred
  2. José:
    19 juni 2017
    Prachtig om jullie op deze manier te hebben gevolgd. Tot snel, José