Zand en strand

27 mei 2017 - Spring Lake, Verenigde Staten

vanmorgen weeeer laat uit bed. We slapen hier als rozen. Na het ontbijt zijn Lany en ik boodschappen wezen doen bij Meijer. Er moet nogal wat worden ingeslagen omdat we maandag met zijn allen naar Wendy gaan. Ze is dan jarig en het is Memorial Day, een belangrijke feestdag in de USA. Iedereen is dan vrij.

arjen heeft klusjes gedaan voor en met Gerard.  De stang van de birdfeeder gerepareerd, de splitter van de waterslang vervangen, takken gesnoeid, plantenbakken gevuld. Wat waren deze oudjes blij met deze hulp. Arjen is met Gerard naar het clubhouse geweest, dat is het gemeenschappelijke huis voor de bewoners uit de buurt, inclusief zwembad en bibliotheek.

Vanmiddag een broodje gesmeerd, badspullen gepakt etc. en op de fiets naar het strand gegaan, lekker met zijn twee. We zijn gefietst naar het Hofmaster State Park, Leo weet weer wat ik bedoel, en daar via een loopbrug door de bossen en de duinen naar het strand. Het was windstil, het meer was vlak, de temperatuur was prima, we hebben heerlijk genoten. Na een paar uurtjes begon de wind aan te trekken en werd het koud. Tijd om naar huis te gaan.

Op het deck een wijntje gedronken met zijn allen weer lekker eten. Na het eten zooi opruimen en een rondje lopen. Daarna een paar spelletjes rummikub!