Een dagje thuis

21 mei 2017 - Lansing, Michigan, Verenigde Staten

Eerst uitgeslapen tot 9 uur. Omdat we gisteren de hele dag op stap waren, was Isabel, de hond, een nachtje logeren bij Kyle en Chelsea. Vanmorgen werd Isabel weer teruggebracht en kwam Chevvy, de hond van Kyle, mee. Vandaag blijft de hond bij ons.

Na het ontbijt laten de jongens de honden uit en lopen wij een ander rondje. Het is drukkend warm, er lijkt een vette onweersbui aan te komen. We zullen zien. Verder gaan we vandaag niet zoveel doen. Een filmpje on demand zal het worden.

Thuisgekomen hebben Martin en Arjen besloten om te gaan vissen. Prima. Patti gaat boodschappen doen en ik ga strijken, moet ook gebeuren. na het strijken ben ik lekker buiten gaan zitten, het is inmiddels heerlijk weer geworden. Even de reispapieren doorgenomen.

nadat Patti is thuidsgekomen en de jongens terug zijn van het vissen, gaan we  vroeg eten. Dat wil zeggen rond half 5. Steak met een gepofte aardappel en sla. Inmiddels is Sheavvy opgehaald door Kyle en Chelsea. We eten heerlijk. Na het eten gaan de jongens naar de Aldi (weer een winkel waar Martin nog  nooit is geweest....) en gaan wij effe lekker zitten. Wijntje erbij!

Lekker getafeld, dessert mee naar beneden, film on demand The Allien met Brad Pit. Na de film lekker slapen!

1. Mart jansma:
    22 mei 2017
    Even een dagje niks doen moet op zijn tijd ook kunnen. Morgen weer een nieuwe dag.
    Veel plezier en leuk dat wij jullie kunnen volgen.