Niagara Falls

16 mei 2017 - Niagara Falls, New York, Verenigde Staten

Na het ontbijt, wat maar zeer karig is, checken we uit en gaan we naar de Falls. Het weer is niet best, regen en koud, maar we gaan. Daar aangekomen de auto neergezet en lopend naar het natuurgeweld. Prachtig om te zien, we kunnen tot vlak bij waar het hele gevaarte naar beneden valt komen. Prachtig! Na een paar uur hebben we het gezien en besluiten we weer naar de auto te gaan. Daar maken we een lunch voor onszelf, we hadden in de supermarkt wat boodschappen gedaan, en zitte effe lekker. We besluiten om richting de bed en breakfast te gaan. Eerst nog langs een grote outlet, we waren wat aan de vroege kant. Daar vind ik mijn witte sneakers die ik graag wilde. Verder effe lekker koffie op een terras en daarna op naar de b en b. Daar aangekomen blijkt de eigenaar van oorsprong een Nederlander te zijn. Wat een aardige vent. En de kamer was top! We werden ontvangen met een koud biertje in de tuin, de hele familie om ons heen. Gezellig! Heerlijk geslapen daar en de volgende dag een super ontbijt, wat een heerlijkheid. Uitchecken en hit the road.