Op pad

19 mei 2017 - Lansing, Michigan, Verenigde Staten

Vandaag is het een stuk kouder, het scheelt wel 20 graden! Na een goede nachtrust, eerst lekker ontbijten. Na de douche zijn Arjen en ik een stuk gaan wandelen. Even lekker de benen strekken. Onderweg twee herten gezien, ze waren heel dichtbij. Een lekker wandeltje!

Nadat we thuiskwamen was Martin inmiddels thuis gekomen van het werk. Het wandelen had hongerig gemaakt, dus zijn we gaan lunchen in Lansing. Heerlijk! Na de lunch hebben we wat rondgereden en hebben Martin en Patti ons de huizen laten zien waar ze hadden gewoond. Het huis waar ik vier jaar geleden was had enorm veel buren gekregen, niet te geloven! Waar het huis eerst alleen stond, waren er wel honderd bij gekomen. Niet grappig meer.

Ook even langs het huis van kyle en Chelsea geweest en kyle gedag gezegd. Een leuk weerzien. Dinsdag komen hij en Chelsea eten en spreken we ze verder.

Op naar "de boet". Geraniums halen en andere planten, potten moeten worden gevuld. Daarna naar de bouwmarkt om spullen te halen om de potten op te hangen die wij hadden meegenomen.

Thuis gekomen een lekker bakkie koffie. Vanavond thuis eten en morgen weer een nieuwe dag.