Tuinieren en wat niet

23 mei 2017 - Lansing, Michigan, Verenigde Staten

Martin is gisteren naar het werk gaan en heeft de avond dienst. Hij komt pas dinsdagmiddag rond zes weer thuis. Patti heeft vanmorgen een golfdingetje, zoals wel vaker in de week dus die vertrekt om kwart over acht. Wij kunnen ons eigen ding doen. Arjen heeft inmiddels wat klusjes uitgevonden, dus die gaat hij doen. We hadden twee mooie hangpotten met planten meegenomen als aardigheidje, maar die moeten nog wel worden opgehangen. Eerst moet er nog een beugel komen dus die gaan we even shoppen. Op de fiets. Het is qua temperatuur prima te doen, maar de zon laat zich niet zien. Het is effe langer fietsen dan verwacht, maar dat geeft niks. De winkel die we hadden opgekregen om te kijken naar de beugel, had niks. Op naar Meier, die heeft alles. Daar geslaagd, nog een drinkbeker gekocht die tot 24 uur water koud houdt (goed voor onderweg) en natuurlijke even koffie drinken.

Gisteren hebben we een telefoon gekocht voor USA gebruik en die kwam goed van pas, op de Google Maps vonden we een andere weg naar huis en konden zo lekker van de omgeving genieten.

Thuisgekomen de planten opgehangen, de birdfeeders opgehangen en wat kleine klusjes (lees achterstallig onderhoud, een losse strip aan de garagedeur b.v.). Broodje eten en de hond maar even uitlaten. Patti is nog niet thuis nl. Onderweg komen we Patti tegen en wat denk je, Isabel zet geen stap meer vooruit. Ik wil naar huis!! Al was je de weg kwijt geraakt, geen nood, die hond weet feilloos de weg naar huis.

Daarna toch maar koffers pakken. Vanavond is de laatste avond bij Patti en Martin. Kyle en Chelsea komen vanavond eten, gezellig. Zien we die ook nog voor we weer veder gaan. Morgenochtend om 4 uur gaan Arjen en Martin naar Grand Haven, op zalm vissen. Patti en ik gaan wat anders doen. ' s middags gaan we dan naar Gerard en Lany, vandaaruit gaan we nog wat dagtripjes doen. Dr. Pol zit nog steeds in de planning. Verder laten we het even van het weer afhangen wat we gaan doen.

1. Mart jansma:
    24 mei 2017
    En, heeft mijn zwager nog zalm gevangen ? Hij heeft ze dan toch wel op de foto gezet hè ? Voor nu weer een goeie reis en we horen het wel als jullie weer zijn aangekomen. Veel plezier Mart en Mar.
  2. Evert en Nel:
    26 mei 2017
    Die jongen kan ook niet zonder klussen....rust , relax.