Zalm en pizza

24 mei 2017 - Spring Lake, Verenigde Staten

Vanmorgen om half vier ging de wekker. Martin en Arjen gaan vissen in Grand Haven. De bedoeling is dat er van zes tot twaalf wordt gevist. Dus vier uur weg, anders zijn ze niet op tijd.

Om kwart over zeven text Martin naar Patti dat ze al tien King Salmons hebben gevangen en dat is het maximum. Iets eerder klaar dan twaalf uur dus! Dit betekent ook dat Patti en ik iets eerder naar Geand Haven zullen vertrekken,

Eerst Isabella naar Kyle en Chelsea brengen. Daarna richting Gerard en Lany. Onderweg koffie to go. Rond twaalf uur zijn we in Grand Haven. Een hartelijk weerzien met Gerard en Lany. Soep, broodjes en fruit staan klaar voor lunch. De zalm is al schoongemaakt en Martin en Arjen snijden alles in stukken zodat het in de vriezer kan. Alles klaar en we kunnen lunchen. Daarna even heerlijk op het deck gezeten, het is prachtig weer. Martin en Arjen kunnen de ogen niet meer open houden en gaan even slapen. De rest, patti, Lany, Gerard en ik, haalt herinneringen op en praten lekker bij. Gezellig! De middag is zo om. Om half vijf gaan we richting Muskegon, we gaan pizza eten bij Fricano's. Leonie weet vast nog wel hoe dat was, we zijn er vier jaar geleden ook geweest. Na de pizza gaan Patti en Martin terug naar Lansing en gaan wij met Gerard en Lany mee naar Spring Lake. Thuisgekomen koffie en nog lekker kletsen. Uiteindelijk gaat Arjen vroeg naar bed, bekaf van een prachtige dag en maak ik mijn verslag af voor vandaag. Plannen zijn er genoeg gemaakt voor de komende anderhalve week, we hoeften ons geen moment te vervelen! Eerst op naar morgen!

1. Evert en Nel:
    26 mei 2017
    Dat zijn goede verhalen..
  2. Mart jansma:
    26 mei 2017
    Oh jè, ik heb een dag overgeslagen zie ik. Gister heb ik met mijn zus open dag in de Beemster gefietst. Dus Aaf, heb ik alsnog gelezen dat jullie zijn verhuisd naar het volgende adres en de zalm in de vriezer zit.