The incredible dr. Pol, 2

31 mei 2017 - Weidman, Verenigde Staten

nadat we nog wat foto's hebben gemaakt van de praktijk en omgeving, rijden we weer verder. Hel grappig, maar ook raar dat je zomaar op een locatie bent geweest die in veel landen op de tv is te zien. Zo jammer dat we niemand hebben kunnen zien en spreken!

Intussen weer op pad en een berichtje van Lany gehad. Om zes uur is er een tafeltje besproken bij een restaurant in Muskegon, 20 minuten rijden van huis. Of we op tijd zijn, anders moet er een andere tijd worden afgesproken. We gaan dat redden. Om half vijf draaien we het pad weer op. De oudjes hebben weer van alles voor ons georganiseerd, de Corona staat koud! Nootje erbij, vertellen, omkleden en weer in de auto.

Omdat jerry nog heel veel doet voor de mensen in de buurt en daar niets voor wil hebben, krijgen ze nogals eens een kadootje in de vorm van een dinerbon. Zo hadden ze er net een gekregen en die moest vanavond worden besteed. We hebben heerlijk gegeten. Thuisgekomen nog een kopje koffie gezet en een spelletje rummikub, ze krijgen daar geen genoeg van! Op tijd naar bed, de dag was inspannend genoeg.

1. Mart jansma:
    1 juni 2017
    Hoop voor jullie dat het weer beter gaat worden, maar niet getreurd als je richting Vegas gaat krijg je het nog blafheet. veel plezier en groetjes Mart en Mar.