Laatste dag in Spring Lake

2 juni 2017 - Spring Lake, Verenigde Staten

Vandaag is onze laatste dag in Spring Lake. We zullen ons bezighouden met het pakken van koffers en zo. Eerst nog naar Meijer, we hebben inmiddels te veel zooi vergaard (onder andere alle toiletspullen die we niet mee mochten nemen in het vliegtuig, we hebben dus voorraad voor vijf weken), uiteraard zijn we ook nog langs de Gap outlet geweest en nieuwe sneakers gekocht, dus een extra handbagagekoffertje is welkom. Bij Meijer deze dus gekocht. Daarbij wat boodschappen, brood, kaas en beleg voor een broodje voor onderweg de eerste paar dagen. We willen niet elke dat aan de donuts en andere suikerzooi zitten, dus effe gezond doen. Lany heeft een koelboxje inclusief elementen klaar staan ("als je in LA bent, dan geef je het maar aan iemand weg"). Wat een verwennerij hier!

Nadat we bij Meier zijn geweest, zullen we Jer en Lany ontmoeten bij de Boardwalk. We hadden afgesproken elkaar te texten. Al wat er kwam, geen antwoord van Lany. Ineens wordt ik gebeld door Patti, waar of ik ben. Ik dacht, hoe kan dit nou?? Patti legt uit dat Lany mij had geprobeerd te texten, hetgeen elke keer mislukte. Ook bellen lukte haar niet. Dus had Lany naar Patti gebeld met de vraag hoe kan ik ze nou bereiken, ze hebben toch een USA telefoon? Patti van alles uitgelegd, kwam niet door, dus vandaar dat ze ons zelf maar belde. Dus via Lansing waar Patti woont, kregen we instructies waar of we ons in Grand Haven moesten melden bij Gerard en Lany. Na een uur kwam alles weer goed!

S avonds jerry en Lany mee uit eten genomen om ze te bedanken voor alle goede zorgen en de vreselijk leuke week die we hebben gehad. Heerlijk gegeten bij de Bil Mar, aan het strand in Grand Haven. Daarna naar huis, ijsje eten en een spelletje doen.

Wat een geweldige drie weken hebben we gehad bij familie, maar vooral friends for life. Wat zijn we verwend met van alles en nog wat. Het eerste deel van onze reis zit erop, morgen gaat het tweede deel beginnen!